Kategorie

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD


I.ÚVOD

Cílem reklamačního řádu je rychlé a správné vyřízení reklamací a tím uspokojení potřeb zákazníka. Tento reklamační řád je součástí každé kupní smlouvy a blíže specifikuje povinnosti obou smluvních stran v oblasti vad dodávek potravinářského zboží. Řád je vypracován v souladu s platnými právními předpisy.

Ke každému zboží zakoupenému u firmy Novák Antonín, Csl.armády 50/65, Zeleneč 25091 je přikládána daňový doklad s názvy a počtem výrobků. Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník odsouhlasením obchodních podmínek e-shopu. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce (pokud není smlouvou stanoveno jinak).


II.REKLAMOVATELNÉ VADY ZBOŽÍ

Zjevné vady:

mechanické poškození (deformace) obalu,netěsnost obalu,znečištěný obal,chybné, poškozené značení obalu,
neodpovídající počet jednotlivých balení ve skupinovém balení,nesoulad dodaného zboží s dodacím listem,
výrobky s nevyhovující prošlou dobou minimální trvanlivosti uvedené na obalu výrobku,

Prodávající prohlašuje, že zboží prodávané na portálu e-shopu, má minimální dobu trvanlivosti jeden kalendářní měsíc.

Skryté vady:

odchylky hmotnosti od údajů deklarovaných na obalu, které nebylo možné zjistit při přejímce,
smyslové vady,obsah balení neodpovídající deklarovanému druhu výrobku,
překročení zákonných zdravotních limitů pro výrobek.


Podmínky uznání reklamace skrytých vad:

reklamace musí být uplatněna v době minimální trvanlivosti,
reklamované zboží musí být od přejímky až do doby reklamace skladováno za předepsaných podmínek, uvedených na obalech výrobků,
reklamované zboží musí být prokazatelně dodané Prodávajím, reklamovaná závada musí být prokazatelně způsobená výrobou nebo přepravou Prodávajícím.


III.UPLATNĚNÍ REKLAMACE

a) mailem na ajurvedapraha@seznam.cz Kupující oznámí Prodávajícímu skutečnost, že bude reklamovat zboží a odešle současně i vyplněný Reklamační formulář.

b) reklamované zboží následně odešle zákazník na adresu Novák Antonín, Csl.armády 50/65, Zeleneč 25091

IV.VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Na vady zboží zjištěné při prodeji, na které se vztahuje záruka, má právo prodávající uplatnit reklamaci po celou dobu minimální trvanlivosti. Uplatnění reklamace formou reklamačního listu se řeší následujícími způsoby:

-Omluvou společnosti ing.Novák Ant-Ajurveda Praha zákazníkovi.
-Náhradní dodávkou zboží v případě požadavku zákazníka.
-Částečnou kompenzací ve formě slevy nebo plnou finanční náhradou (dobropisem).

V.PODKLADY PŘEDÁVANÉ PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMCE

Reklamační záznam s uvedením čísla objednávky, datem příjmu, popisem rozsahu poškození a důvodu poškození, podpisem řidiče a popř.svědka, SPZ vozidla, jméno řidiče, identifikace zboží - název, (event. číslu) a množství.
Vyčíslení škody.
Informaci o místě uložení zboží pro následné ohodnocení oprávněnými osobami nebo institucemi případně k vyzvednutí příkazcem.